Södra Sandby IF

Hyra Föreningsgården

Föreningsgården ligger på Hällestadsvägen 6 i Södra Sandby, på den västra kortsidan av Sandbyvallen, huvudplanen på Södra Sandby Idrottsplats.
Gården ägs till 100% av Södra Sandby IF och det finns inga lån på gården.

Festlokalen lämpar sig för fester (för max 150 personer), sammanträden, filmförevisningar, dans etc. Utställningsdelen, Festlokalen, är fullt utrustad med allt du kan behöva. Bord och stolar i festlokalen, tallrikar, bestick, glas, kaffeservis, matlagningsutrustning, spisar, kylskåp och diskmaskin i köket.

Vi kan också förmedla köks- eller städhjälp, samt rekommendera matleverantör och uthyrning av musikutrustning.

Kostnad

Fullt pris (= 100%) 4 400 kr (gäller uthyrningar fr.o.m. 1 nov 2023)

En helgkväll, dvs fredag, lördag eller kväll före röd dag:

Studentfirande oberoende av veckodag

Tillägg med kvällen före uthyrningsdagen för dukning:

+600 kr (fr kl 18 om det inte finns någon annan hyresgäst)

Tillägg slutstädning (kunden grovstädar, diskar,

ställer tillbaka bord o stolar, tömmer sopor)

+900 kr
Vardagskväll: 50%
Övrigt: Enligt överenskommelse
Bokningsavgift: 50%
Deposition: 1 000 kr (ungdomsfest 2 000 kr)

Bokning

Ring vår kontaktperson för bokning eller visning. Lokalen är populär, därför rekommenderar vi att du bokar i mycket god tid. Vid bokning får du ett hyreskontrakt med uppgifter om kostnader, förfallodagar och övriga föreskrifter. Senast 6 månader före uthyrningstillfället skall bokningsavgiften vara betald. Hela hyreskostnaden skall vara betald senast 1 månad före uthyrningstillfället.

Kontaktinfo

Postadress: